dimarts, 7 de febrer del 2017

Massatge Ayurvèdic



Agraïda a totes les persones que heu confiant i us heu entregat a les meves mans durant les pràctiques...Ara ja en marxa, ja belluguen els massatges de "ben estar"...te'l regales?



Comentaris, sensacions, reflexions....de les persones que l'han gaudit:

Si hagués de posar nota posaría un 10. Presentació, temperatura, recepció, atenció durant i després…Sensació de respecte, plaer i relax… Duració perfecte. Percepció de seguretat en la realització del Massatge

                                                                                                                                                    Albert

L’olor de l’oli ja és un bon començament, un benestar de cos, ment i ànima…i unes bones mans de la terapeuta.
                                                                                                                                                   Montse

Curiós la totalitat del massatge de peus a cap. Per a mi va ser un massatge que no buscava aconseguir res de mi, vull dir que es feia i prou…molt agradable els olis i les olors. Algo nou i diferent.

                                                                                                                                                   Sònia

La terapeuta una persona tranquil.la, suau, afable, atenta amb els detalls i amb la meva comoditat, el que em va permetre relaxar-me i entregar-me al massatge. Una persona discreta, deixant espai a comentar sense la sensació de ser invadit. Amb bones mans, suavitat i la capacitat de fer gaudir el massatge. Valoració positiva com a persona i terapeuta. El massatge amb bones mans, vaig sentir les carícies del massatge, amb un oli templat al cos, que relaxava cada zona al temps que l’absorvia la pell. Predominant la canyella, entre altres essències, tot i ser energetitzant, sentía centrar-me en el cos i com afluixava tensions, deixant-me entrar en una part més emocional. Vaig tenir la possibilitat d’abandonar-me al massatge i poder gaudir-‘l’ho. A nivel personal després d’uns mesos de tensió i d’haver de ser pal de paller sostinguent un seguit de situacions, em vaig poder permetre afluixar el cos mica en mica, així com deixar-me sentir el massatge. A l’esquena vaig poder sentir molt esgotament acumulat de mesos, potser més a nivel emocional i mental que físic. Dos o tres dies després del massatge vaig sentir com sortia aquest esgotament i em vaig permetre reposar-l’ho. Agraït per l’experiència, valoro positivament el massatge i la terapeuta, realment convençut que hauria de ser part de la notra rutina diaria per ajudar-nos a prendre atenció del nostre cos i ment, afluixant així tensions. Gràcies.
                                                                                                                                                      Teo

En el momento del massatge m’he sentit relaxada i després m’he sentit alliberada i tranquil.la.

                                                                                                                                                     Daniela

Obrir, respirar, buidar.
                                                                                                                                                      Silvia

Em vaig sentir molt identificada, tranquil.la, en pau i vaig aprendre algunes coses per relaxar-me quan m’enfado amb les persones més properes. Em vaig sentir més tranquil.la i em va servir molt.

                                                                                                                                           Alejandra (nena de 10 anys)

La primera sensació que m’ha impactat ha estat la de sentir-me tapada amb les mantes calentes…m’ha emocionat, sentint-me com a casa, al cau, cuidada, sobretot molt cuidada, una cura molt maternal, que tinc oblidada i que taaant necessito. Durant tot el massatge em vaig sentir molt conectada al cos i em vaig permetre deixar-me sentir. També he molt conectada l’Alba amb tot el que m’estava fent, i he sentit també la teva intuïció i conexió amb tu mateixa, m’arribava. Tota la part de pit, cervicals, braços, coll, cara, orelles, cabell…la he rebut com un autèntic regal, un plaer quasi orgàsmic de la manera que em permetia a mi que m’anés alliberant…he  anat prenent consciència de totes aquelles parts bloquejades i tensionades. El massatge a les mans ha estat un gran descobriment…Als peus, els hi has dedicat molta estona i una part molt bloquejada en mi…però les mans…ohhhhhh…A l’esquena ha continuat aquesta alliberació, he notat fins i tot en un parell de punts una sensació de corrent…l’oli calent a l’esquena, com també anteriorment al melic m’ha arribat com una sensació d’abundancia…i al final més mantes calentones i el mateix retorn a casa que al principi….la seguretat, protecció, escalfor materna,..mmmm. Al entrar al cotxe vaig començar a sentir l’olor dels olis per tot el cos, a la sala no el sentia potenciat perquè segurament ja estava integrat a l’olor de la sala, però al sorti… mmmmm.
                                                                                                                                                  Anna

M’ha agradat molt, ha estat molt bé, m’he sentit molt cuidada.
                                                                                                                                                Lorena

El que destacaria del massatge és la sensació de descans profund, cada cèl.lula ha dormit profundament i en pau. Genial. És com si cada racó del cos s’hagués sentit escoltat, estimat…i així pot deixar anar. I l’oli calent és un catalitzador molt potent.
                                                                                                                                                   Noe

Entro en un espai ampli, càlid i agradable. Em sento rebuda amb interés, bondat i respecte. Comença el massatge suau i a la vegada intens als peus. La flaire dels olis aromàtics deleita el sentit del meu olfacte. La meva oïda rep dolçament una música silenciosa. Tanco els ulls i m’abandono a les mans de l’Alba. El massatge avança. Puja per les cames, el cos, els braços, el cap. Deixo que els meus porus s’impregnin de l’oli i ungüent. En determinades zones la pressió de les mans actua amb força. Malgrat els punts de dolor, esdevé gratificant. Sento qu eel meu cos físic es relaxa. M’adormo? L’etèric gaudeix en el seu conjunt sentint l’arribada d’unes súbtils ones. M’adormo…? El meu astral es perd, es deixa anar. S’acaba…
L’Alba em cobreix amb mantes calentones i em deixa uns minuts. Sento les essències penetrant. L’escalfor de les flaçades les alliberen cap al meu interior. Ara sí, em deixo adormir. La dolça infusió clou la sessió. Una sensació agradable i serena m’envaeix. Moltes gràcies Alba.
                                                                                                                                                 Carme


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada